چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
مازندران

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس در شهرستان قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار سیاوش مسلمی طی سخنانی در دومین جلسه شورای اجرایی و برنامه‌ریزی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس ابراز داشت: به حول قوه الهی دومین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای مازندران در نیمه اول مهرماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود.

وی افزود: یکی از رویدادهای بزرگ ملی که در استان مازندران رقم می خورد برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس است که در شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه بزرگ ملی در کشور خواهد بود، گفت: سیزدهمین دوره این نمایشگاه به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود و در آن شاهد حضور ۱۲۰ ناشر در سطح ملی و بین المللی هستیم.

مسلمی یادآور شد: در حاشیه نیز نمایشگاه نوشت افزار را خواهیم داشت که حدود ۲۰ تولید کننده نوشت افزار ایرانی اسلامی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۰ تولید کننده عفاف و حجاب و پژوهشگران در حوزه عفاف و حجاب حضور خواهند داشت و یک سری برنامه‌های جانبی از جمله همایش‌ها و… هم پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha